Handelsbetingelser
Virksomheden
Plan & Plot Studio ejes af:
Premium Gruppen
CVR: 34138788
Svalehøjvej 1A, 3650 Ølstykke
Betaling
Planandplot.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Ved speciallavede varer (f.eks. varer med navne), vil betalingen blive trukket, når vi påbegynder produktionen af ordren.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Hos planandplot.dk kan du vælge levering med GLS, DAO eller PostNord. Du kan altid se fragtomkostninger i kassen.
Leveringstid: 1-4 hverdage.
Leveringstid ved personlige klistermærker: 3-5 hverdage.
GLS og PostNord har en forventet leveringstid på 1-2 hverdage. DAO leverer 365 dage om året med en forventet leveringstid på 2-4 hverdage.
Både GLS og PostNord leverer til pakkeshop om lørdagen. Hvis du vil have hurtig levering, og bestiller du op til weekenden, er det derfor en fordel at vælge pakkeshop.
Vi sender fragtfrit ved køb for mere end 500 kr. Ved levering til pakkeshop sender vi fragtfrit ved køb for mere end 500 kr.
Emballage
Når vi bestiller varer modtager vi mange papkasser. Ofte er de i god stand og kan genbruges. Derfor kan du også opleve, at du modtager dine varer i genbrugte papkasser. Vi opfordrer til, at emballage du modtager fra os, bliver sorteret korrekt, så emballagen kan genbruges.
Reklamationsret
Reklamationsret er 2 år jf. købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen skal komme i rimelig tid efter fejlen/skaden er opdaget.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Wifey.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, så længe varen sendes tilbage under aftale med planandplot.dk
Ved returnering skal der rettes henvendelse til kontakt@planandplot.dk.
Reklamationer sendes til:
Plan and Plot Studio
Svalehøjvej 1A, 3650 Ølstykke
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Tilbagebetaling
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Informationer skal sendes til kontakt@planandplot.dk
Fortrydelse
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Vare der er bestilt som bestillingsvare har ikke fuld returret. Dette gælder f.eks. klistermærker med navne og andre specielle designønsker.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Du kan benytte vores returportal, til at melde din retur og købe en pakkelabel for 39 kr.
Ønsker du ikke at benytte vores returportal, kan du kontakte os via e-mail.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@planandplot.dk.
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret på varen købt i webshop. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Returseddel
Varens stand når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Sticker Club og Sticker Club Junior - abonnement
Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer.
Har du ændringer til navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal det straks meddeles skriftligt til Plan and Plot Studio på kontakt@planandplot.dk. Du kan også ændre det ved at logge ind på din konto.
Ændring af abonnement
Abonnementet kan ændres på “Min konto” eller ved at kontakt os på kontakt@planandplot.dk. Ændringen træder i kraft ved næste fornyelse.
Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet. Ved manglende betaling, vil abonnementet blive opsagt fra Plan and Plot Studios side.
Abonnementet kan opsiges når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning, dog inden næste pakke er afsendt fra vores lager. Er dette tilfældet, skal du gøre brug af din fortrydelsesret.
Opsigelse skal gøres ved at logge ind på “Min konto” eller sende en e-mail til kontakt@planandplot.dk.
Hvornår vil betaling blive trukket?
Ved tilmelding trækkes første betaling med det samme. Herefter vil betaling blive trukket den sidste dag i hver måned, når vi gør klar til afsendelse af din pakke.
Ændring af betalingsoplysninger
Får du nyt betalingskort, kan du ændre oplysningerne på din konto. Det gør du ved at logge ind på “Min konto”, gå til “Mit abonnement” og vælge “Ret betaling”.
Hvis dette ikke bliver rettet, og betaling derfor fejler, vil dit abonnement blive afmeldt og vi vil ikke sende flere pakker.
Misligholdelse
Ved misligeholdelse af abonnementet eller vores betingelser, har vi ret til at ophæve din aftale uden varsel.
Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@planandplot.dk